
هرشب از دوریت بی قرارم و به اندازه ی بیستون غم بروی دوشم سنگینی میکند شیرین جان اصلا بستون چیست در برابر فراق تو بیستون برایم همچو خاک است ... ترانه ی شیرین گیان از ترانه های کردی کلهری xa0است که به زیبایی تمام توسط سید جلال الدین محمدیان اجرا شده است . این ترانه یکی از ترانه های ماندگار کرمانشاه است شکست عهد منو گفت هرچه بود گذشت به گریه گفتمش آری ولی چه زود گذشت بهار بود و تو بودی عشق بود و امید بهار رفت و تو رفتی و هرچه بود گذشت xa0xa0*** شیرین و شیرین، شیرین گشت کهسمxa0 ناز دار شیرین - ناز ...
ادامه مطلب